Selülit Mezoterapisi

Selülit Mezoterapisi Ankara

Selülit; genellikle kollarda,bacaklarda, karın altında ve kalça bölgesinde ortaya çıkan, portakal kabuğu görünümündeki cilt dokusudur. Kadınlık hormonu da tetikleyici olduğu için özellikle kadınlarda daha sık karşılaştığımız bir cilt kusurudur. Selülit tedavisinde kullanılan selülit giderici kremler ya da ilaçlar yeterli konsantrasyonlara ulaşamayabilir. Bu durumda, selülit mezoterapisinin oldukça etkili çözümler sunduğu bilinmektedir. Selülit mezoterapisi, doğrudan dokuya etki ederek selülit görünümünün iyileşmesine ve bölgedeki derinin yenilenmesine yardımcı olmaktadır. Prof. Dr. Erol Koç tarafından, Ankara’daki kliniğimizde uygulanan selülit mezoterapisi işlemi için kliniğimizi arayarak randevu alabilirsiniz. Her hastamıza özel olarak planladığımız tedavi süreci ile selülit tedavisinde etkin sonuçlar elde edilmektedir.

Selülit Neden Olur?

Özellikle kadınların sıkça yakındığı bir cilt sorunu olan selüliti ortaya çıkaran birçok faktör bulunmaktadır. Selülit oluşumunda kişinin hareketsiz yaşam tarzı, beslenme alışkanlıkları, alkol ve sigara kullanımı, genetik yatkınlık, kilo gibi birçok etken rol oynar. Selülitin kadınlarda fazla görülmesinin nedeni ise östrojen hormonudur. Saydığımız diğer faktörlerle birlikte östrojen hormonu selülit oluşumunu tetikleyen unsurlardan biridir. Bu nedenle selülit tedavisinde çok yönlü bir yaklaşım izlemek daha etkili sonuçların alınmasını sağlamaktadır.

Aşırı yağ ve karbonhidrat içeren besinlerle sağlıksız beslenmek, hareketsizlik, alkol ve sigara kullanımı vücuttaki yağ dokusunu artırır. Vücutta yağ dokusu arttıkça selülite meyil de artar.

Selülitin Tedavisi Nasıl Olur?

Oluşturduğu rahatsız edici görüntü nedeniyle birçok kadın selülite çözüm aramaktadır. Selülit birçok farklı etkenin ortadan kaldırılması ya da iyileştirilmesi ile giderilebilecek bir sorun olduğu için tedavisi kolay değildir. Fakat tabii ki çözümü olan bir cilt problemidir. Sağlıklı beslenme alışkanlıkları kazanmak, günlük sporu ya da en azından hafif tempolu kısa yürüyüşleri ihmal etmemek selülite karşı alınabilecek önlemlerdendir. Bunun yanında, yoğun selülite sahip kadınların yağ dokusunu parçalamak ve cildi güçlendirmek için ek uygulamalar da yapması gerekebilir. Bunlardan en sağlıklı olanı selülit mezoterapisidir. Selülit mezoterapisi, rahatsız edici selülit görünümünün azalmasını ve uygulandığı bölgede cildin gençleşmesini sağlar. Doğrudan cildin alt tabakasına uygulandığı için hızlı çözüm vaat eden uygulamalara göre çok daha etkili ve güvenilir bir uygulamadır.

Selülit Mezoterapisi Etkili midir?

Evet, selülit mezoterapisi oldukça etkili bir uygulamadır. Selülit tedavisinde etkisiz birçok çözümle karşılaşmış olabilirsiniz. Bu nedenle selülit mezoterapisinin etkinliğinden şüphe ediyor olmanız normal. Fakat selülit mezoterapisi, harici tedavilerden farklı bir tedavi yöntemidir. Bu nedenle daha etkilidir. Selülit mezoterapisinin en büyük özelliği; cildi besleyen, yenileyen ve yağ dokularını parçalayarak kan dolaşımını hızlandıran karışımın doğrudan dokulara enjekte edilmesidir. Bu nedenle selülit mezoterapisi uygulanan bölgede hızla iyileşme görülür. En etkin sonuç için düzenli ve hareketli yaşam tarzıyla desteklenmesi gerekir.

Selülit Mezoterapisi Nasıl Yapılır?

Selülit mezoterapisi, ince uçlu küçük iğneler yardımıyla yapılır. Uzman doktor tarafından hazırlanan ilaç karışımı, ince iğneler yardımıyla selülitli bölgeye enjekte edilir. İşlem sırasında hissedilen acı yok denecek kadar azdır. Uygulama sonrasında hafif morluk ve ödem görülebilir. Bu yan etkiler en fazla 1 – 2 gün içerisinde kendiliğinden kaybolur. Hasta, selülit mezoterapisi yapıldıktan sonra hemen günlük hayatına dönebilir.

Selülit Mezoterapisi Kaç Seansta Yapılır?

Selülit mezoterapisinin etkili olabilmesi için birden fazla uygulama gerekmektedir. Uygulamanın sıklığı kişiden kişiye değişebilir. Selülitin yoğunluğuna ve hastanın cilt özelliklerine göre seans sayısı belirlenir. Etkili sonuç alınabilmesi genellikle 10 seans yeterli olmaktadır.

Selülit Mezoterapisi Ankara Fiyatları Nedir?

Tüm estetik uygulamalarda olduğu gibi selülit mezoterapisinin fiyatları da kişinin ihtiyacına göre değişkenlik gösterir. Mezoterapinin kaç seansta tamamlanacağı, uygulanacak doz miktarı ve kliniğin ücretlendirmesi selülit mezoterapisi fiyatlarını belirler. Ankara’da 2021 selülit mezoterapisi fiyatlarına dair fikir sahibi olabilmek ve Prof. Dr. Erol Koç’tan randevunuzu alabilmek için kliniğimizle iletişime geçebilirsiniz.