Çatlak Mezoterapisi

Çatlak Mezoterapisi Ankara

Ciltteki çatlaklar, estetik görünümü bozan ve kolay kolay geçirilemeyen cilt kusurlarıdır. Basınç ve gerilme sonucu meydana gelen çatlakların tedavisi için en etkili yöntemlerden biri ise çatlak mezoterapisidir. Günümüzde hem cilde hem de vücuda uygulanarak estetik sonuçların alınmasını sağlayan mezoterapi, çatlak tedavisinde de güvenle kullanılabilmektedir. Birçok kişinin özellikle yaz döneminden önce tercih ettiği çatlak mezoterapisi tedavisi her yaştan hastanın hayal ettiği pürüzsüz ve sağlıklı cilt görünümüne kavuşmasını sağlamaktadır. Ankara’da mezoterapi tedavisinin güvenilir adreslerinden biri olan kliniğimizde çatlaklar da mezoterapi yöntemi ile tedavi edilmektedir. Prof. Dr. Erol Koç’un uzmanlığıyla yapılan çatlak mezoterapisi işlemi için kliniğimizle iletişime geçebilir ve randevunuzu alabilirsiniz.

Çatlak Nedir? Neden Oluşur?

Hızlı kilo alıp verme, gebelik gibi cildin gerilmesine neden olan durumlar çatlaklara neden olur. Kişinin doğal ten renginden birkaç ton açık renkte düz paralel çizgiler olarak kendini belli eden çatlaklar özellikle yaz aylarında, bronzlaşmayla birlikte belirginleşir. Cildin genç, esnek ve sağlıklı görünmesini engelleyen çatlaklar tedavisi oldukça zor olan cilt kusurlarıdır. Buna rağmen mezoterapi ile cildin yenilenmesi ve desteklenmesi çatlak tedavisinde etkin sonuçların alınmasını sağlamaktadır.

• Gebelik
  • Hızlı kilo alıp verme
  • Ağır spor aktiviteleri
  • Hormon ve kortizonlu ilaç kullanımı çatlak oluşumuna neden olur.

Çatlaklar genellikle kalça, karın, bel, göğüs, basen gibi bölgelerde görülür. Bu bölgeler kilo alıp verme ve basıncın etkisinden en çok etkilenen bölgelerdir. Genellikle kadınlarda görülse de spor aktiviteleriyle uğraşma ve kilo alıp verme gibi durumlarda erkeklerde de görülebilir.

Çatlak Mezoterapisi Neden Yapılır?

Çatlaklar, sağlık sorununa neden olan cilt kusurları değildir. Çatlak mezoterapisi, tamamen estetik kaygılarla yapılır. Çünkü bacak, basen ve göğüs gibi bölgelerde yoğunlaşan derin çizgiler, cildin pürüzsüz görünümünü bozar. Yaz döneminde kadınların rahat bir şekilde mayo ve bikini giymesini engelleyebilir. Özgüveni düşürebilir. Sosyal açıdan sorun yaratan bu gibi sorunları ortadan kaldırmak ve estetik bir vücuda sahip olmak isteyenler çatlak mezoterapisini sıkça tercih etmektedir.

Çatlak Mezoterapisi Nasıl Etki Eder?

Mezoterapi; cildi güçlendirmek, esnek yapısını yeniden kazandırmak ve beslemek için özel olarak hazırlanan kokteyl ilaçlarla yapılır. Vitamin, mineral ve amino-asitlerden zengin sıvının doğrudan dokuya etki etmesi, hasarlı bölgede yoğun bakım ve onarım sürecinin başlamasına yardımcı olur. Çatlak mezoterapisinde de doktorun uygun dozlarla hazırladığı karışım, çatlak olan dokuyu yeniler. Kolajen ve amino-asitler bakımından zenginleşen cilt yeniden elastik bir yapı kazanır ve cilt kusurları engellenmiş olur.

Çatlak Mezoterapisi Güvenli midir?

Tüm mezoterapi uygulamaları, etkinliği bilimsel standartlarla kabul görmüş, güvenilir uygulamalardır. Cilde enjekte edilen sıvının içeriği alerjiye sebep olmaz. Biyo-uyumlu içerik sayesinde dokuların doğrudan beslenmesi ve vitamin kaybının engellenmesi amaçlanır. Bu nedenle çatlak mezoterapisi de doğru dozlarda ve doğru sıklıkta uygulandığı sürece tamamen güvenilir bir uygulamadır. Bu noktada doğru doktor seçimi oldukça önemlidir. Tedavinin mutlaka doktor kontrolünde ve klinik ortamda yapılması gerekir. Prof. Dr. Erol Koç, kliniğimizde her hastamıza kendi ihtiyaçlarına özel doz ve karışımı hazırlayarak tedavinin sorunsuz bir şekilde tamamlanmasını sağlamaktadır.

Çatlak Mezoterapisi Nasıl Yapılır?

Çatlak mezoterapisi; ince iğnelerle, enjeksiyon yöntemiyle yapılan bir uygulamadır. Uygulama yaklaşık 10 – 15 dakika sürer. Ameliyat olmadığı için kesi ve dikiş izi yoktur. Sadece, işlemden sonra hafif morluk ve ödem görülebilir. Bu yan etki kısa sürede kaybolur. İşlem sırasında anestezik kremler kullanıldığı için hasta herhangi bir acı hissetmez ve hemen günlük hayatına dönebilir. Uygulamanın tam olarak etkisini göstermesi için belirli aralıklarla tekrar edilmesi gerekir. Genellikle 10 – 14 günde bir yapılan 4 – 6 seans yeterli olmaktadır. Mezoterapinin yenileyici etkileri ise genelde üçüncü veya dördüncü seanstan sonra kendini göstermeye başlar.

Ankara Çatlak Mezoterapisi Fiyatları Nelerdir?

Çatlak mezoterapisi fiyatları; uygulama yapılacak bölgeye, kullanılacak iğne sayısına ve işlemin diğer detaylarına göre değişiklik göstermektedir. Ankara’da çatlak mezoterapisi fiyatları, kliniklerin kendi ücretlendirmesine göre de değişebilir. Sabit bir bölgeye yapılan tek bir uygulama olmadığı için mezoterapi fiyatlarını belirlemeden önce mutlaka bir ön muayene yapılmalıdır. Ankara’daki muayenehanemizin 2021 çatlak mezoterapisi ücretlendirmesini öğrenmek ve randevu almak için bizimle iletişime geçebilirsiniz.