Fraksiyonel CO2 Lazer

Fraksiyonel CO2 Lazer Ankara

Fraksiyonel CO2 Lazer Ankara, CO2 lazerlerin uygulamada yarattığı olumsuzlukları ortadan kaldırmak amacıyla tasarlanmıştır ve günümüzde kullanılan en etkili lazer cihazlarından biridir. Teknolojideki yenilikler, estetik uygulamalarda kullanılan araçların da gelişip yenilenmesine fırsat tanımaktadır. CO2 lazerlerin güçlü buharlaştırıcı etkisini hafifletip, işlevselliğini yükselten fraksiyonel CO2 lazerler, sahip olduğu uzun dalga boyu ile birçok cilt lekesinin tedavisinde kullanılmaktadır. Prof. Dr. Erol Koç tarafından uygulanan fraksiyonel CO2 lazer uygulaması, Ankara’daki kliniğimizde birçok hastaya uygulanmaktadır. Tedavi süreci hakkında daha detaylı bilgi almak için muayenehanemizi arayabilir ve randevunuzu oluşturabilirsiniz.

Fraksiyonel CO2 Lazer Nedir?

Fraksiyonel CO2 lazerlerin en büyük özelliği; CO2 lazerlerin ablatif etkisini non-ablatif etkiye dönüştürmesidir. Ablatif etki, CO2 lazerlerin sahip olduğu güçlü buharlaştırıcı etki ile ilgilidir. CO2 lazerlerin ablatif etkisi, derinin buharlaşmasına ve ciltte açık yaralar meydana gelmesine neden olmaktadır. Fraksiyonel CO2 lazerler, sahip olduğu non-ablatif özellik sayesinde lazer ışınlarını cildin sadece bir noktasında yoğunlaştırır. Mikroskobik düzeyde yapılan ayarlarla cildin sadece bir kısmı buharlaştırıldığı için hiçbir yara izi oluşmaz. Bununla beraber, geliştirilen bu özellikler fraksiyonel CO2 lazerlerin etkinliğinden hiçbir şey eksiltmemiştir. Fraksiyonel CO2 lazerler hâlâ günümüzde kullanılan en etkili lazer uygulamalarından bir tanesidir.

Fraksiyonel CO2 Lazer Ankara Nasıl Uygulanır?

Fraksiyonel CO2 lazer uygulaması, non-ablatif özelliği sayesinde acısız bir uygulamadır. Fakat hastada huzursuzluk hissi olmaması için işlemden yaklaşık 30 dakika öncesinde anestezik krem uygulaması yapılır. Cilt uyuştuktan sonra lazer tedavisine başlanır. İşlem yaklaşık 30 dakika sürer ve ciltte kızarıklık, hafif ödem dışında hiçbir yan etkiye neden olmaz. Seanslar tamamlandıktan sonra ciltte kuruluk ve hafif kabuklanmalar görülebilir. Bu beklenen bir yan etkidir ve 4 – 7 gün arasında yok olur.

Fraksiyonel CO2 Lazer Ankara Tedavisi Kaç Seansta Tamamlanır?

Fraksiyonel CO2 lazer tedavisinin etkili olabilmesi için en az 2 – 5 seans uygulanması gerekir. Cildin yenilenmesine izin vermek ve güçlenmesini sağlamak için seanslar arasına 4 hafta ara konması tercih edilir. Ankara’daki kliniğimizde, ön kontroller tamamlandıktan sonra, Prof. Dr. Erol Koç tarafından uygulanacak seans sayısına karar verilmektedir.

Fraksiyonel CO2 Lazer Tedavisi Nasıl Etki Eder?

Buharlaştırma işleminin mikroskobik bölgelere uygulanması, cildin kendini yenilemesine yardımcı olur. Ölü ve hasarlı derilerin atılıp, yerini sağlıklı derinin alması sağlanır. Uygulama, kolajen artışını destekleyerek sağlıklı cildin korunması ve leke oluşumunun engellenmesine de katkı sağlamaktadır.

Hangi Sorunlarda Fraksiyonel CO2 Lazer Tedavisi Yapılabilir?

Fraksiyonel CO2 lazerler, yaşlanmayla ortaya çıkan birçok cilt probleminin tedavisinde kullanılabilir. Ayrıca, leke tedavisinde de kullanıldığı için, akne tedavisinden sonra ya da doğumdan kalan lekelerin tedavisinde de kullanılabilmektedir. Fraksiyonel CO2 lazer;

• Hafif ve derin kırışıklıkların giderilmesinde
  • Gözenekli, mat ve yorgun cilt görünümünün tedavisinde
  • Güneş lekeleri ve melazma tedavisinde
  • Sivilce ve akne izlerinin tedavisinde
  • Yara ve doğum izlerinin giderilmesinde
  • Doğum veya hızlı kilo alıp verme nedeniyle oluşan çatlakların tedavisinde kullanılmaktadır.

Kimler Fraksiyonel CO2 Lazer Tedavisi Yaptırabilir?

Fraksiyonel CO2 lazer tedavisinin bilinen olumsuz bir yan etkisi yoktur. Fakat bazı hassas hasta gruplarına tedavi önerilmemektedir.

• Herpes vb. cilt enfeksiyonları olan hastalara
  • Roaccutane gibi soyucu ve kurutucu özelliği olan, yan etkilerinde cilt döküntüleri olan ilaç kullananlara
  • Diyabet ve kalp hastalarına
  • Hamile ve emzirenlere fraksiyonel CO2 lazer tedavisi yapılmaz.

Lazer Tedavisi Sonrasında Nelere Dikkat Etmek Gerekir?

Fraksiyonel CO2 lazer tedavisi, leke tedavisinde güçlü ve etkin bir tedavi yöntemidir. Lazerin cilde uyguladığı yoğun buhar cildin hassaslaşmasına ve kurumasına yol açabilir. Bu nedenle seanslaran sonra yoğun buhar ve sıcağa maruz kalmamaya önem göstermek gerekmektedir.

Tedavi süresince dikkat edilmesi gereken bir diğer konu da güneş kremi kullanımıdır. Fraksiyonel CO2 lazerler tedavisi boyunca cilt güneşe karşı aşırı hassaslaşır. Bu nedenle yeni leke oluşumunu ve cildin zarar görmesini engellemek için mutlaka yüksek faktörlü güneş kremi kullanılmalıdır.

Seanslardan sonra hissedilen ödem, kızarıklık ve soyulmaları azaltmak için soğuk kompress uygulanabilir.

Ankara CO2 Lazer Tedavisi Fiyatları

Tedavinin ne amaçla uygulandığı, uygulama yapılan bölgenin özellikleri, cildin lazer tedavisine verdiği tepki seans sayısında etkilidir. Seans sayısı da doğrudan lazer tedavisi fiyatlarını etkiler. Aynı zamanda tedavinin hangi bölgelere uygulandığı da CO2 lazer fiyatlarını değiştirmektedir.

Bu nedenle size özel planlanmış tedavi süreciyle Ankara CO2 lazer fiyatlarını öğrenmek için kliniğimizle iletişime geçebilir ve aklınızdaki tüm soruları bize danışabilirsiniz.