Saç Mezoterapisi

Saç Mezoterapisi Ankara

Saç mezoterapisi, hem erkeklerde hem de kadınlarda saçların dökülmesini engellemek ve saçlara doğal canlılığını kazandırmak amacıyla yapılan bir uygulamadır. Önüne geçilemeyen saç dökülmesi, erkek tipi kellik olarak adlandırdığımız duruma; yani yoğun saç kaybına yol açabilir. Haricen alınan takviyelerin yetersiz kaldığı ve dökülmenin can sıkıcı boyutlara ulaştığı durumlarda saç mezoterapisi yapılabilir. Ankara’daki kliniğimizde Prof. Dr. Erol Koç tarafından yapılan saç mezoterapisi uygulaması, uzun vadede mevcut saçın da güçlenmesine ve gürleşmesine yardımcı olmaktadır.

Peki saç mezoterapisi nedir? Ankara’da saç mezoterapisi fiyatları nelerdir?

Saç Mezoterapisi Nedir?

“Saç mezoterapisi nedir?” sorusuyla başlayacak olursak; saç mezoterapisi saçı güçlendiren, besleyen ve dökülmesini engelleyen bir uygulamadır diyebiliriz. Esas amacı saç dökülmesini engellemek olsa da yoğun besleyici özelliği sayesinde mevcut saçların da güçlenmesine ve yenilenmesine katkı sağlamaktadır. Saç mezoterapisi günümüzde giderek daha bilinir bir uygulama hâline gelmektedir. Saç dökülmesi sorunu yaşayan kadınlar da erkekler de saç mezoterapisi yaptırabilir.

Saç Mezoterapisi Neden Yapılır?

Stres, yorgunluk, çevresel faktörler, yaş faktörü ve genetik kodlar saç dökülmesine neden olabilir. Özellikle yoğun saç kaybına neden olan “erkek tipi dökülme” sorununa karşı önlem alınmazsa kellik oluşabilir. Bazı kişilerde bu durum genç yaşlarda ortaya çıkar. Saç mezoterapisi, saç kaybını engellemeye yardımcı olur. Aynı zamanda saç köklerini besleyici ve yoğun etkili karışımlarla besleyerek güçlenmesine neden olur.

Saç dökülmesi ve cansızlığı gibi problemlerde vücudun ve saç köklerinin yoğun vitamin ve mineralle beslenmesi gerekir. Dışarıdan alınan takviyeler, vücuttan hızlıca atılabilir ve saçların beslenmesi için yeterli olmayabilir. Bu durumda doğrudan cilt altına, saç köklerine uygulama yapmak daha etkin sonuçların alınmasını sağlamaktadır.

• Stres, çevresel ve genetik faktörlerden kaynaklanan saç dökülmelerini engellemek
  • Saça hacim ve canlılık kazandırabilmek
  • Kepek oluşumunu engellemek
  • Saç köklerini ve tellerini güçlendirmek amacıyla saç mezoterapisi yapılabilir.

Saç Mezoterapisi Kimlere Uygulanır?

Saç mezoterapisi, saç dökülmesi olan ya da saçlarına canlılık kazandırmak isteyen, 18 yaşını geçmiş, sağlıklı her bireye uygulanabilir. Ankara’da saç mezoterapisi yaptırmak için erkek, kadın, yaşlı veya genç her birey kliniğimize başvurabilir. Fakat bazı cilt problemlerinde ya da ciddi hastalıklarda saç mezoterapisi uygulamasından kaçınılmalıdır.

• Böbrek ve kalp yetmezliği
  • Kanser
  • Şeker hastalığı
  • Hamilelik/emzirme gibi özel durumlarda saç mezoterapisi uygulamaktan kaçınılmalıdır.

Saç Mezoterapisi Nasıl Yapılır?

Saç mezoterapisi botoks ve dolgu uygulamalarında olduğu gibi ince iğnelerle yapılan bir işlemdir. Hastanın şikâyetlerine ve saç dökülmesinin seviyesine uygun karışım belirlenir. Hastaya özel olan ilacın herhangi bir yan etkisi yoktur. Saç mezoterapisi, tamamen güvenilir bir uygulamadır. Gerekli bölgelere bu ilacın enjekte edilmesiyle saç kökleri beslenir. Yaklaşık beşinci seanstan sonra ise uygulamanın etkileri gözle görülür hâle gelir. Oldukça etkili bir işlem olan saç mezoterapisinden en verimli sonucu alabilmek için düzenli uygulama önemlidir. Kişiden kişiye değişmekle birlikte 10 – 15 gün arayla 10 – 12 seans yapılan saç mezoterapisiyle saç dökülmesinde etkin sonuçlar elde edilmektedir.

Ankara Saç Mezoterapisi Fiyatları

Saç mezoterapisi ile ilgili en çok merak edilenlerden birisi de saç mezoterapisi fiyatlarıdır. Özellikle Ankara’da saç mezoterapisi yaptıracaklar için fiyat ve uzman doktor arayışı önemli bir süreçtir.

Saç mezoterapisi düşük maliyetli bir işlem olmasına rağmen Ankara’daki her klinikte farklı fiyatlarla yapılmaktadır. Kişinin ihtiyacı, cilt yapısı ve seans sayısı dikkate alınarak saç mezoterapisi fiyatı belirlenir. Bu nedenle, işlemi yaptırmaya karar verdiyseniz mutlaka bir uzmana danışmalı ve size özel tedavi yöntemi hakkında konuşmalısınız. Prof. Dr. Erol Koç, Ankara’daki kliniğimizde güvenilir ve etkin şekilde saç mezoterapisi uygulaması yapmaktadır. İşlem hakkında detaylı bilgi almak ve Ankara saç mezoterapisi fiyatlarını öğrenmek için kliniğimizle iletişime geçebilirsiniz.