CC Glow

CC Glow Ankara

CC glow, “porselen efekti” olarak bilinen, cildin gençleşmesini ve güzelleşmesini sağlayan yeni estetik uygulamalardan biridir. Ameliyatsız estetik uygulamalardan biri olan CC glow, cildin bitkisel kürler ve hyaluronik asit ile beslenmesini ve sarkmaların engellenmesini amaçlar. Leke tedavisinden cilde nem kazandırılmasına kadar birçok olumlu etkisi olan CC glow uygulaması, herhangi bir olumsuz yan etkiye neden olmayan güvenilir bir gençleştirme tekniğidir. Ankara’da CC glow uygulaması yapılan kliniğimizi arayarak işlem hakkında detaylı bilgi alabilirsiniz. Özellikle ciltte renk eşitsizliği yaşayan hastalara Prof. Dr. Erol Koç tarafından sıkça önerilen CC glow, hem kadın hem de erkek hastalarımızda etkin sonuçlar vermekte bu nedenle giderek daha fazla tercih edilmektedir.

CC Glow Nedir?

Estetik uygulamalar arasında yeni yeni bilinirliği artan CC glow, porselen efekti olarak da bilinmektedir. Uygulamanın bu isimle anılması, yüze sağladığı ışıltı, parlaklık ve kusursuz görünümden gelmektedir. Cilt kusurlarını yok eden ve renk tonunun eşitlenmesini sağlayan işlem, tamamen doğal, bitkisel serumların hyaluronik asit ile bir araya gelmesiyle etkisini gösterir. Zamanla kolajen miktarı azalan ve sarkma eğilimi gösteren cilt, hyaluronik asit sayesinde kaybettiği elastik yapıyı yeniden kazanır. Besleyici bitki özleri ve aktif serumlar ise cildin ihtiyacı olan vitamin ve minerali sağlar.

CC Glow Neden Yapılır?

CC glow uygulaması, ciltteki renk eşitsizliklerinin giderilmesi ve azalan nemin geri kazandırılması için yapılan bir uygulamadır.

• Ciltteki akne ve sivilce lekelerinin giderilmesi
  • Kurumuş ya da kurumaya meyilli cildin nem kazanması
  • Zamanla yıpranarak donuk ve mat görünüm alan cilde parlaklık ve ışıltı kazandırılması
  • Göz altı morluklarının giderilmesi
  • Yaşlanma belirtilerinin yok edilmesi ve önlenmesi için CC glow uyguaması yapılmaktadır.

CC Glow Nasıl Uygulanır?

CC glow uygulamasında, hyaluronik asit ince iğnelerle cilde enjekte edilir. Hyaluronik asit, cildi yeniler, besler ve elastik yapısını güçlendirir. Böylece anti-aging etkisi göstererek cildin tıpkı genç bir cilt gibi parlamasına yardımcı olur. CC glow uygulamasını diğer hyaluronik asit uygulamalarından ayıran ise cildin üst tabakasına uygulanan dermastamp, dermapen ve bitkisel kürlerdir. Dermastamp ve dermapen kolajen üretimini artırarak cildin daha esnek olmasını sağlar. CC glow uygulamasında kullanılan bitkisel kürler ise doğal yollarla cildin beslenmesini ve yoğun nem desteği sağlar. CC glow uygulaması acısız ve ağrısız bir uygulamadır. İşlemden önce yüze lokal anestezi uygulanır. Ameliyatsız yapıldığı için kesi ve dikiş izi ya da yüzde leke bırakacak herhangi bir işlem söz konusu değildir.

CC Glow Zararlı mıdır?

Uygulama sırasında hiçbir kimyasal ürün kullanılmamaktadır. Hyaluronik asit, cildin kendi yapısında bulunan doğal bir asittir. Bu nedenle CC glow, güvenilir ve etkili bir uygulamadır.

CC Glow Kimlere Yapılabilir?

Uygulamada kullanılan içerikler doğal ve biyo-uyumlu olduğu için CC glow, neredeyse herkese yapılabilir. Hastanın 18 yaşını geçmiş olması yeterlidir. Yalnızca kanser, organ yetmezliği, cilt enfeksiyonu gibi ciddi rahatsızlıklarda ya da gebelik/emzirme durumunda CC glow uygulamasını tavsiye etmeyiz. Eğer bu konuyla ilgili detaylı bilgi almak istiyorsanız Ankara’daki kliniğimizle iletişime geçebilirsiniz.

Ankara CC Glow Fiyatları Nelerdir?

CC glow fiyatları hastanın ihtiyaçlarına, isteklerine ve cilt tipine göre değişmektedir. Özellikle yıpranmış, yaşlı ciltlerde uygulamanın 2 veya daha fazla seansta tamamlanması söz konusu olabilir. Seans sayısı, uygulamanın dozu ve karışımın içeriği, CC glow fiyatlarında belirleyicidir. Ankara’daki farklı kliniklerde farklı fiyatlandırmaların olması da işlemin fiyatını etkileyecektir. Eğer Ankara’da, CC glow yöntemi ile cilt problemlerinizden kurtulmak istiyorsanız kliniğimizi arayabilir ve 2021 CC glow fiyatlarımızı öğrenebilirsiniz.