H 100 Gençlik Aşısı

H 100 Gençlik Aşısı Ankara

Hyaluronik asit miktarının azalmasıyla cilt esnekliğini, nemini ve gergin görünümünü kaybeder. Ciltte sarkmalar daha hızlı oluşur ve yaşlanma belirtilerini göstermeye başlar. Bu durumu önlemek için kullanılan ameliyatsız estetik yöntemlerinden biri de H100 gençlik aşısıdır. Ciltte sağladığı genç ve canlı görünüm nedeniyle “gençlik aşısı” olarak bilinen hyaluronik asit aşısı özellikle 30 yaşın üzerindeki kadınlar tarafından en çok tercih edilen gençleşme tekniklerinden biridir. Yazımız, H100 aşısı yani hyaluronik asit aşısı hakkında merak ettiklerinize cevap bulmanıza yardımcı olacaktır. Hyaluronik asit ve gençleşme teknikleri hakkında daha detaylı bilgi almak içinse Ankara’daki kliniğimizi arayabilir ve Prof. Dr. Erol Koç’tan randevunuzu alabilirsiniz.

H100 Gençlik Aşısı Nedir?

H100 gençlik aşısı, hyaluronik asit içeren özel bir aşıdır. Aşının mezoterapi tekniği ile cilde enjekte edilmesiyle yaşlanmanın olumsuz etkilerini ortadan kaldırmak amaçlanır. Hyaluronik asit ile birlikte aşıda bulunan mattinol, antioksidan, antiokaminoasit, mineral, vitaminler de cildi besler ve yenilenmesine yardımcı olur. Yaşlanma ya da genetik faktörler nedeniyle deforme olmuş, kırışmış ve sarkmış cilt, H100 aşısı ile genç ve parlak bir görünüm kazanabilir.

Hyaluronik Asit Aşısı Hangi Bölgelere Uygulanır?

Hyaluronik asit aşısı, ciltte yaşlanma ve sarkma görülen birçok bölgede etkin sonuçlar vermektedir. Hyaluronik asit aşısı; yüz, gıdı, boyun ve dekolte bölgelerine uygulanabilir. Gerekli durumlarda el ve kollara da H100 aşı uygulaması yapılabilmektedir.

H100 Gençlik Aşısı Kimlere Yapılır?

Aşı genellikle 30 yaşın üzerindeki kadınlar tarafından tercih edilmektedir. 30 yaşından önce cilt esnek ve nemli yapısını koruduğu için ek bir tedaviye ihtiyaç duyulmaz. Fakat 30’lu yaşlarla birlikte sarkma ve kırışıklıklar bariz hâle gelir. Cildin erken yaşlanmasını engellemek için H100 gençlik aşısı iyi bir yöntemdir. H100 gençlik aşısı, 18 yaşını geçmiş ve sağlık sorunu olmayan herkese yapılabilir. Kanser, organ yetmezliği gibi ciddi sağlık sorunlarının varlığında ve hamilelik – emzirme dönemlerinde ise H100 aşısının yapılması tavsiye edilmez. Eğer hastanın düzenli kullandığı bir ilaç varsa ya da kan sulandırıcı ilaç tedavisi görüyorsa, istenmeyen yan etkilerden kaçınmak için bunu mutlaka doktora bildirmesi gerekir.

H100 Aşısı Nasıl Uygulanır?

Uygulamada mezoterapi tekniği kullanılır. Özel mezoterapi iğneleri ile cilde enjeksiyon yapılır. Hyaluronik asit, vitamin ve minerallerle zenginleştirilmiş aşı kokteyli ince iğnelerle cilde enjekte edilir. Uygulama sırasında acı ya da ağrı oluşmaması için lokal anestezi yapılır. İşlem, anesteziyle birlikte yaklaşık 30 dakika sürer ve risksizdir. Enjeksiyon nedeniyle oluşan hafif morluk ve ödem dışında herhangi bir yan etki görülmez. Ödem ve kızarıklıklar ise en fazla 1 günde geçer. İşlemden sonra sauna ve hamam gibi sıcak ortamlardan kaçınılması tavsiye edilir.

Hyaluronik Asit Aşısı Tek Seanste Etki Eder Mi?

Deri altına verilen özel karışımın etkisi hemen kendini göstermez. Dokuların karışımla tam olarak etkileşime geçmesi ve cildin yenilenmesi 3 – 4 seansı bulabilir. En etkin sonuçlar için H100 aşısının yaklaşık 2 – 3 hafta ara ile 2 seans uygulanması gerekir. Yaşlı ve çok yıpranmış ciltlerde ise bu süre 3 – 5 seansa çıkabilir.

H100 Gençlik Aşısı Fiyatları Ankara’da Nedir?

H100 gençlik aşısı karışımı kişiye özel olarak hazırlanır. Giderilmek istenen probleme göre karışımda bazı vitamin ve minerallerin ya da hyaluronik asit miktarının daha yoğun olması gerekebilir. Bu nedenle H100 gençlik aşısı fiyatları da değişkenlik göstermektedir. Ankara H100 gençlik aşısı fiyatlarını öğrenmek için kliniğimizle iletişime geçebilir ve H100 gençlik aşısı uygulaması hakkında daha fazla bilgi alabilirsiniz.