Göz Çevresi Botoksu

Göz Çevresi Botoksu Ankara

Yaşlanmanın ilk belirtilerinden biri göz çevresinde gözlenir. Yaşlandıkça göz çevresinde çıkan ve “kaz ayağı” olarak bilinen kırışıklıklar, yüz ifadesini değiştirir ve kişiye yaşlı bir görünüm verir. Günümüzde özellikle kadınların oldukça ilgi gösterdiği göz çevresi botoks uygulamaları Ankara’daki kliniğimizde en çok uyguladığımız tedavi yöntemlerinden biridir. Göz çevresi botoksu Ankara sayesinde hem mevcut kırışıklıklar giderilir hem de yeni kırışıklık oluşumu engellenir.

Ankara göz çevresi botoksu fiyatları için bizimle iletişime geçebilirsiniz. Prof. Dr. Erol Koç tarafından Ankara’da gerçekleştirdiğimiz göz çevresi botoksu uygulamaları, birçok kadının gençliğine yeniden kavuşmasına yardımcı olmaktadır.

Göz Çevresi Botoks Fiyatları Nelerdir?

Göz çevresi botoksu uygulaması hakkında bilgi vermeden önce göz çevresi botoksu fiyatlarından bahsedelim. Göz çevresi botoks fiyatları, Prof. Dr. Erol Koç’a başvuran hastalarımızın da en çok merak ettiği konulardan biridir. Ankara göz çevresi botoks fiyatları, dolgu yapan kliniğe göre değişmektedir. Kliniğin kendi fiyat politikası kadar kişinin cilt yapısı, yüzünün özellikleri ve uygulanacak işlemin detayları da göz çevresi botoks fiyatını etkiler. Eğer Ankara’da göz çevresi botoks uygulaması yaptıracaksanız fiyatlarımız ve uygulanan işlem hakkında bilgi almak için kliniğimizle iletişime geçebilirsiniz.

Göz Çevresi Botoksu Kimlere Yapılır?

Göz çevresi botoksu, özellikle 30 yaşını geçen kadınlar tarafından sıkça tercih edilmektedir. Yaşlanmanın etkisiyle kalıcı iz (skar) bırakarak derinleşen kırışıklıklar, bu bölgenin hassas yapısı nedeniyle en sık karşılaştığımız deforme türlerindendir. Kırışıklıklar nedeniyle dış görünüşünden memnun olmayan, gençleşmek, yenilenmek ve tazelenmek isteyen herkes, uzman doktor uygun gördüğü takdirde, göz çevresi botoksu yaptırabilir.

Göz Çevresi Kırışıklıkları Neden Olur?

Göz çevresi kırışıklıklarının en büyük nedeni ilerleyen yaştır. Yaşlandıkça cilt elastik yapısını kaybeder. Kırışıklık oluşumu ve sarkmalar gözlenmeye başlar. Göz çevresi kırışıklıkları, gözün çevresinde yaşlandıkça derinleşen izler bırakır. Özellikle 30 yaşından sonra kırışıklıklar giderek belirginleşir. Kişinin yaşı tam olarak ortaya çıkmaya başlar. Bu noktada göz çevresi botoks uygulamaları Ankara’daki hastalarımıza sıkça tavsiye ettiğimiz tedavi yöntemlerindendir. Kolay bir şekilde önlenebilen bu kırışıklıklar, birçok kadının dış görünüşü ile ilgili endişe hissetmesine neden olmaktadır. Her kadın kendini daha genç ve güzel hissetmek ister. Bu açıdan bakıldığında göz çevresi botoksu, psikolojiyi de oldukça olumlu etkilemektedir diyebiliriz.

Kaz Ayağı Botoksu Nasıl Uygulanır?

Kaz ayaklarını yok etmek için yapılan botoks uygulamasında, göz çevresindeki kasların fazla çalışmasını engellemek ya da azaltmak amaçlanır. Özellikle fazla mimik kullanımından kaynaklanan kırışıklıkların tedavisinde oldukça etkilidir. Botoks tedavisinin iğne ile uygulanması, bazı hastalarımızın tedaviden kaçınmasına neden olmaktadır. Fakat botoks tedavisinde kullanılan iğneler inceciktir ve uygulama sırasında acı hissedilmez. Ankara’da, göz çevresi botoksu uygulamalarımız sırasında, iğneden korkan birçok hastamız bile kolayca botoks yaptırabilmiştir. Acısız bir uygulama olan göz çevresi botoksu, soğuk ped ve anestezik kremlerle uygulanabilir. Böylece derideki his iyice azaltılır ve hastanın rahat olması sağlanır. Kırışıklıkların göz çevresi dışında da yaygın olduğu durumlarda, kusursuz görünüm elde etmek için tüm yüze botoks uygulaması yapılabilir.

Göz Çevresine Botoksun Etkisi Ne Kadar Sürer?

Prof. Dr. Erol Koç, bu sürenin hastanın cilt yapısına ve işlemin özelliklerine göre değişebileceğini ifade etmektedir. Birçok hastamız, genelde 3 – 7 gün arasında etkileri net bir şekilde görebildiklerini ifade etmişlerdir. Nadir durumlarda bu süre 7 – 10 güne çıkabilir. Kişinin cilt yapısı ve özellikleri, etkinin kısa sürede görülmesinde belirleyicidir. Botoks, sanılanın aksine kalıcı bir uygulama değildir. Göz çevresindeki etkisi, kişinin bireysel özelliklerine bağlıdır. Kişi gülümserken, konuşurken fazla mimik kullanıyor olabilir. Ya da elastik bir cilt yapısına sahip olabilir. Bu hastalarda göz çevresine botoks uygulaması daha az kalıcı olacaktır. Fakat hastalarımızın birçoğu botoksun en az 4 – 4,5 ay kalıcı olduğu konusunda hemfikirdir.

Göz çevresine botoks, hastalarımızda yaklaşık 6 ayda bir tekrarladığımız bir uygulamadır. Siz de göz çevresine botoks yaptırmak için güvenilir bir adres arıyorsanız Prof. Dr. Erol Koç ile iletişime geçebilir; bizi arayarak Ankara botoks fiyatlarını öğrenebilirsiniz.